TÜV Nederland
TÜV Nederland bevordert de veiligheid, kwaliteit, betrouwbaarheid en leefomgeving met certificering, keuring, inspectie, CE-markering en training.
Categorie
Branding, communicatie
Middelen
Brochures, advertenties, banners, keuringsstickers, give-away
Building
trust
together
Corporate identity
Voor TÜV ontwikkelden we één herkenbare stijl voor alle communicatiemiddelen op verschillende communicatieniveaus. Vertrouwen, dit is wat TÜV kenmerkt. Tenslotte keuren zij machines die je moet kunnen vertrouwen. De communicatiemiddelen op corporate niveau stralen dit uit. ‘Building trust together’. De corporate identity wordt versterkt door de vormentaal die is afgeleid van het bestaande logo.
Het branche niveau gaat in op verschillende bedrijfstakken binnen TÜV. Focus op deze bedrijfstakken. Iedere bedrijfstak met eigen inhoud, maar met communicatiemiddelen in lijn met elkaar en de corporate identity.
Branche niveau
Keuringsstickers
Ontwerp, vormgeving, opmaak, drukwerk voor alle keuringsstickers.
Roll-up banners
Communicatiemiddelen voor beurzen, zoals roll-up banners en vlaggen.
Give-away
TÜV keurt, maar nu kan ook de klant van TÜV eens ‘keuren’. We bedachten deze give-away en hebben een gebaksdoos ontworpen die in lijn ligt met alle communicatiemiddelen.