Womi
Womi ontwikkelt onderhoudsproducten voor de automotive branche. Ze zijn toepasbaar als smeermiddel, schoonmaakmiddel en voor het lijmen en afdichten van onderdelen.
Categorie
Branding, communicatie
Middelen
Productverpakkingen, productcatalogus, advertenties, POS materiaal
Branding
We hebben aan het woord Womi ‘gesleuteld’ met als resultaat een krachtig logo.
Daarnaast creëerden we visuele oplossingen voor de vier verschillende productgroepen. Allen hebben ze een eigen vorm en kleur. De carbon structuur verwijst naar de automotive branche.
Corporate kleuren
Typografie
Helvetica Neue Condensed Bold en Regular
DIN Black en Bold
Productgroepen
Naast de kleurdifferentiatie gebruiken we voor elke productgroep een eigen vorm:
BONDING / SEALING
LUBRICANTS
ADDITIVES
WORKSHOP
Verpakking
Onderstaande basisvormgeving dient als uitgangspunt voor het ontwerp van de fysieke productlijn en verpakkingsmaterialen.
Bonding / sealing
Lubricants
Additives
Workshop
Offline
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It’s easy. Just click “Edit Text” or double click me to add your own content and make chs to the font.
Carbon en fotografie
In de basisfotografie en alle ontwikkelde communicatiemiddelen wordt ook gebruik gemaakt van de carbon structuur. De toevoeging van het carbon zorgt voor herkenbaarheid van het merk Womi en versterkt hiermee de volledige huisstijl.
Communicatiemiddelen
We ontwikkelden alle offline communicatiemiddelen, zoals: advertenties, catalogi en vlaggen.